Monday, March 2, 2009

Malas!!

Salam and good day...

Haih...da x tau aku nak merapu aper kat sini....heheehe tp keyword kiter ari ini adalah malas..
Satu penyakit yg mmg susah nk diubati melainkan jika ader 'determination' untuk mencegah penyakit malas ini...

Smlm mmg da semangat nk g keje...bukan sebarang semangat, tp semangat yg berkobar-kobar siap nak bangun awal lg nak exercise dulu sblm g keje....
Tp...malangnyer...dengan x dikejutkan oleh alarm hp, aku pon bangun dlm pukul 6.06 am...berkecai sudah harapan dan semangat yg da ditanamkan dlm diri sejak smlm diganti dengan penyakit malas....hua3...(kali nih x leh salahkan sesapa kerna ianya salah diri sendiri..hp jgn sedih aku x marah walaupon ko x berbunyik...uhuhuh)

lalalalalala.....(ngah carik idea...)

ohoo..ari nih aku guna touch n go Gedix hehehe..tanx alot Gedix...

lalala....ohooo...teringat plak kat sahabat aku yg bernama Mr.Sengal a.k.a bakal doktor...heheehe...tanx sbb call aku aritu hahaha jasamu dikenang... biler da jd doktor tuh..kalu geng aku sakit kire free of charge jela ek service ko tuh ek heheheheh...ko kan sahabat aku yg baik hehehe

Ha..aku ingat nak suh Si Gedik post resepi la kat sini kasik meriah skit hehehe...

Adios~~~

Posted by Santai weeeeeeeee~~~

3 comments:

  1. mana boleh free2....
    doktor pon nak cari duet jgk....
    nk bagi anak bini mkn
    tapi kwn punye pasal,aku bg layanan istimewa

    ReplyDelete
  2. Alaaaa kasik r diskaun skit...hehehe 75% ok aper...hehehe

    ReplyDelete
  3. 75%?
    kalah mega sale....
    tunggu jualan penghabisan stok la klu mcm tu....hehehe....

    ReplyDelete